~AssALamUALAIkum...HeLL0...0hAIYo g0zAImASu....AnneYongHaseYo~

Tuesday, 29 May 2012

~penakut~

Kadang-kadang Iris tak paham dengan perangai adik Iris..Nak pergi kencing pun nak ajak teman..Selagi Iris tak masuk bilik tidur, sanggup tue stay up sekali dengan Iris kat ruang tamu sampai terlena-lena..Aish..depa bukannya budak kecik lagi..Dah besar gajah pun sikap penakut tak bertempat tue tak hilang lagi..Entah apa yang depa takutkan tak tahu la..Suka sangat menakutkan diri sendiri..Banyak sangat dengar cerita hantu time kat asrama kot..



Iris ni bukannya berani sangat pun..Dulu pun Iris cam tue jugak..But i tried to change..There's no used for frightening our ownself..It's just our imagination only..Try to be brave...


2 comments:

CiK FizA said...
This comment has been removed by the author.
CiK FizA said...

budak2 iris. byk sgt terpengaruh ngn cita2 cm 2. kat asrama x pon kat tv. skrg kan ada je tayangan seram kat tv3 tuh. Ngee. >.<

Cik Fiza pon takot gak, tp buat2 je berani. hee

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...